Klas 2C!

Klas 2C!

woensdag 1 juli 2015

Vakantie!

 
Als ik mocht, echt waar,
dan hield ik jullie nog een jaar!
Maar het tweede leerjaar is voorbij.
En de vakantie staat te wachten in de rij!
Ik zal nog even zwaaien,
tot net voorbij de poort.
Met ‘veel geluk’ en ‘fijne vakantie’.
Mijn allerlaatste toverwoord.
En zie ik je volgend schooljaar weer,
dan zal ik denken fier en blij,
Dat was er toch mooi       
eentje van mij!         
 
Het jaar is zo snel voorbij gegaan.
Ik heb er heel hard van genoten.
En jullie hopelijk ook! Ik vond het fijn om jullie juf te mogen zijn! Komen jullie volgend jaar nog eens een knuffel geven? 
 
Langs deze weg wil ik jullie allemaal nog eens bedanken voor de mooie cadeautjes! Hadden jullie zeker niet moeten doen!
 
Ik wens jullie allemaal een superfijne vakantie toe!
Geniet er dubbel en dik van.
Dikke kus
juf Nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten